Met trots introduceren wij u:

Het unieke digitale pakket van De Digitale Boekhouders!

 

De Cloud:
In de online omgeving van Moneybird Heeft u 24 uur per dag en 7 dagen in de week inzage in uw gehele boekhouding middels de klantenlogin. Daarnaast kunt u ook heel gemakkelijk via deze Cloud omgeving inkoopfacturen uploaden en verkoopfacturen aanmaken en versturen.

Inkoopfacturen digitaliseren:
– De per mail ontvangen factuur kan direct doorgestuurd worden naar een speciaal door ons gegenereerd e-mailadres. Vervolgens komt de factuur automatisch in het digitale archief van uw boekhouding en wordt door ons in de boekhouding verwerkt;
– Daarnaast kunt u ook de per post ontvangen inkoopfacturen inscannen en mailen;
– U kunt ook met uw smartphone een duidelijke foto maken van de inkoopfactuur en deze mailen;
– U kunt ook de inkoopfacturen die opgeslagen zijn op de computer, eenvoudig uploaden in het digitale archief van de boekhouding.

Verkoopfacturen digitaliseren:
In de online omgeving van Moneybird kunt u heel simpel en snel factureren. U kan de factuur zowel per post als per mail versturen. Daarnaast kunt u de factuur ook eenvoudig opslaan als pdf-bestand. De aangemaakte verkoopfacturen worden automatisch in het boekhoudsysteem geboekt en zijn eenvoudig in het systeem terug vinden. Ook is het mogelijk om de verkoopfacturen te incasseren middels het aanmaken van een incassobatch.

Bankmutaties digitaliseren:
De bankmutaties kunnen automatisch in de boekhouding geïmporteerd worden middels een bankkoppeling. Deze koppeling zorgt ervoor dat alle bankmutaties van de voorgaande dag automatisch worden ingelezen in de boekhouding. Heeft uw bank geen koppeling beschikbaar dan is het ook mogelijk de mutaties in te lezen middels een .mt940 exportbestand.

Gebruikers:
Heeft u personeel of bent u van plan in de toekomst personeel aan te nemen die bijvoorbeeld gaan factureren of die de inkoopfacturen gaan versturen naar het digitale archief? Dan kunt u kosteloos een extra gebruiker aanmaken (dit wordt binnen enkele dagen na aanvraag door ons geregeld).

Support:
Uiteraard gaan wij u volledig ondersteunen bij het inrichten van uw digitale boekhouding, daarnaast kunt u ook altijd terecht bij de professionele helpdesk van E-boekhouden.nl. De extra support en de inrichting van uw boekhouding is geheel kosteloos!

Aanlevering boekhouding:
De aanlevering kan volledig digitaal dus er hoeft niet elke maand/kwartaal een afspraak gemaakt te worden voor de aanlevering van de boekhouding. Dit bespaart uiteraard extra tijd. De aanlevering is heel eenvoudig u zorgt ervoor dat alles na afloop van een maand/kwartaal voor de 15e van de maand digitaal aangeleverd is d.m.v. een bevestigingsmail.

Wij bieden u het digitale pakket aan voor maar € 24,95 per maand!

Wilt u meer weten over het digitaliseren van uw boekhouding? Wij staan u graag te woord!

De Digitale Boekhouders
Roomweg 83
7523 BM Enschede
Telefoonnummer: 053-8200915
Email: info@digitale-boekhouders.nl

[icon name=”phone” class=”” unprefixed_class=””]Maak een afspraak!